pondělí 18. ledna 2010

Rozhovor první X-men

Máme tu první a hned kontroverzní rozhovor! Na začátek řeknu že panX je reálný člověk (známý na GM scéně), kterému jsem ze své pozice věnoval čestné místo v týmu. Jestli zapadne, nebo ho vyhodím dřív, než začne něco dělat, ukáže až čas…

Takže vítám tě u nás, sic jsi vyplnil vzorně týmový dotazník, hned první otázku musím bohužel vynechat, jelikož by o tobě dost řekla. Takže začneme až druhou, jakou si myslíš, že budeš mít funkci-poslání v týmu?
-Ahoj, mno to bych taky rád věděl...

Hmm, to bylo stručné, ale vyčerpávající. Čeho bys nechtěl dosáhnout v týmu? (nebo i v životě)
-Nechtěl bych dosáhnout takových rozměrů, abych si nedosáhl na zadek a nemohl se pořádně utřít.

Tvůj nejoblíbenější večerníček? (nebo postava z něho)
– Tap... Tip byl přizdisráč

Čím jsi chtěl být jako malý? (jako dítě!)
– Pořád jsem malý a jako dítě jsem chtěl být jeden z igráčků, abych měl takový prima věci, jako měli oni.

Igráčci ale jednu fajnou věc neměli… Tvoje oblíbené jídlo? (k házení či požívání)
– Hermelín (jakkoliv upravený či neupravený)

Teď jedna zásadní ze života, oblíbený chlast a kuřivo?
– Sladké likéry a kouřím po kartónech… nevím co, je to jedno.

No, s tím kouřením sis trošku naběhl, že Pepo :-D. Oblíbená ruka?
– Umytá

Oblíbená sportovní aktivita? (kuličky a čáru neberu)
– Vytrvalostní sezení

Heh, to mi připomnělo mistrovství světa v zírání. Tak oblíbená nesportovní aktivita? (vyjma sexu)
– Co furt máš s tou aktivitou?! Pasivita, woe

Tak aspoň sexuální poloha, sex snad zvládneš ne?
– „obsluž se, ale ať vidím na bednu“

Teď si mě rozsekal na šrot – dest minut pauza na Cígo? OK
Neoblíbený herec (hérečka) a proč?
– Marina Sirtis (…….CENZORED……..)

Tohle jsem musel cenzurovat, protože …… no prostě proto.Co bys dělal, kdybys prohrál 10 miliónů?
– Pohoda. Měl bych ještě dalších 50 v bance

Vlastnost, kterou by měla mít voje tchýně?
– Existenční absenci

Vlastnost, kterou má a nemělo by mít tvoje zvíře? (pokud nemáš zvíře tak partnerka)
– Smrad (mám zvíře)

Kolik šroubků drží po hromadě tvoje case? (+- 2)
– 6+4+2+8 = no, asi dost

Co jsi štípnul v dětství? (Lucie formelínu )
-Věříš, že fakt nic? Já byl jak Mirek Dušín

Mirek sice nekradl, ale by pionýr ne?… Nejoblíbenější část těla? (sexy mozek už má někdo jiný)
– Ukazovák… člověk s ním dosáhne fakt všude

Tvoje oblíbená postava z Mrazíka?
– loupežník, který zpívá „i lištičky mají své nory“

Nejhorší nehoda nebo pád?
– Narození… to se fakt nemělo stát… prostě nemělo…

Tak to by pro dnešek stačilo, byly to vyčerpávající a já doufám, že i nic neříkající odpovědi. Děkuju, že sis našel těch deset minut času a hned pro tebe mám první úkol, termín, do kterého musí být hotov, je srpen 2011… (zadání ……. CENZORED…....) Ať se daří v soukromí i na GM scéně!

OK, ty dva sprity bych snad mohl stihnout, když tak rok dva přidáme :-D.Ty mě taky šéfe…

10 komentářů:

  1. Rozhovor dobrej :D Ale kdo to hergot je? Faktem je že je to ranař a pepa; ména se bohužel nechytnu, ale jinak mi přicházejí v úvahu třeba Velďák - to je borec nebo Peregrín (pro toho by svědčila ta Sirtis ;)? (Banán to není, ten je uhlazenejší x)

    OdpovědětVymazat
  2. Zombeer? Ale jen tak na slepo hádám :D Vážně nemám šajnu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Oslovení Pepo - je na rážka na PepiCzecha a jeho odpověď o nejoblíbenějším kuřivu :-D.

    OdpovědětVymazat
  4. Neni to Adder? Ten by se do tohoto skupenstvi hodil. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ups, tak jsem přirozenou lstí a fištrónem vyměnil identitu pana X za pana Y :D. Je potřeba to vzít jako adventuru, ikdyž je to trochu náběh na pixelhunting :D

    OdpovědětVymazat
  6. No, Adder by to být mohl... Fakt je, že by to docela sedělo. Jen já ho nikdy nebral jako tvůrčího činitele ^__^

    OdpovědětVymazat
  7. "Adder by to mohl být. :) I když, nějak mi tam nesedí to kouření. /Jestli si mýlím, omluvte mě./ Nicméně Adderova láska k sýrův jako takovým je na #vch známá. Takže, jestli jsem se s tim kouřením spletl, Adder by to vážně být mohl x)." "Díky, drahý Watsone."

    OdpovědětVymazat
  8. Pro odhalení totožnosti pana X mě prosím kontaktujte přes mail nebo icq, za symbolickou cenu (20-50 Kč) prozradím!

    OdpovědětVymazat
  9. OK parchanti - co nejdřív vymyslím něco nového... MUHAHA (Makanovič-Hroznovič)

    OdpovědětVymazat
  10. Pa atěčéstvu Hovadovičov xD. Zdar!

    OdpovědětVymazat